۶ پاسخ

اول میدی بعد میپرسی؟ روش نوشته واسه زیر ۱ سال ممنوعه و خطر مسمومیت داره

باید به لثه بمالی عزیزم

واای دیفن مگه میدن به نوزاد
زیر یکسال حتی خطر ایست قلبی داره خدایی نکرده
پاراکید باید میدادی اونم در صورت لزوم دوبرابر وزنش

نههههه. باید میمالیدی به لثع هاش

استامینوفن اثر نکرد بابا
یکسر گریه میکرد

ديفن براچي دادي پاراكيد ميدادي

سوال های مرتبط

مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 هفته سی‌ویکم بارداری