هنوز ندادن زوده
ان تی ۱۵ خرداد برا زایمان طبیعی
برا سزارین هنوز تاریخی نداده دکترم
انتی زده ۱۳ خرداد ولی سزارینم هفته دیگ میخام برم دکتر ببینم چندم میده
توی ان تی برا من زده۱۱ خرداد که برای طبیعی هست برای سزارین ۲۷ اردیبهشت ۳۸ هفته پر میشه. من احتمالا با توجه ب روزایی ک دکتر عمل داره یا باید همون ۲۷ اردیبهشت بشه یا ۳۱ اردیبهشت هرچی هست دلم میخواد اردیبهشتی باشه
طبیعی ۱۸ خرداد
۱۰ خرداد تاریخ انتی زده
۱ خرداد🫠🫠
برای زایمان طبیعی تو سونو nt زده 13خرداد
برای سزارین دکترم گفت دوهفته زودتر برمیداریم
منم ۹ خرداد طبیعی .. حسم میگه زودتر اتفاق میفته
به من که ندادن هنوز داریم روز میشماریم خدا کمک کنه به ۳۶ به بعد برسم
من ۱۰ خرداد
۱۸ خرداد
۳خرداد🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.