۳ پاسخ

بچه هر چقدر تو شکم مادرش بمونه بهتره عزیزم

دو قولو داری باید همون 37 هفته و چند روز برداری یکی از اقوامم 38 هفته و خوردی برداشته بود دو قولو هاشو بعدا به ی مشکل خورده بود از دکتر بپرس میگه من تردید دارم فقط ی چیزی شنیدم 🫣

دو‌قلو‌زودتر برمیدارن اما اگر مشکلی نباشه خب بیشتر بمونه بهتره

سوال های مرتبط