بچه هر چقدر تو شکم مادرش بمونه بهتره عزیزم
دو قولو داری باید همون 37 هفته و چند روز برداری یکی از اقوامم 38 هفته و خوردی برداشته بود دو قولو هاشو بعدا به ی مشکل خورده بود از دکتر بپرس میگه من تردید دارم فقط ی چیزی شنیدم 🫣
دوقلوزودتر برمیدارن اما اگر مشکلی نباشه خب بیشتر بمونه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.