۷ پاسخ

من سایز۰ یه۱۹تیکه‌خریدم‌یه۷تیکه
سایز۱ ۳تا سرهمی گرفتم۸دست خونگی
سایز۲ ۲دست خونگی ۵دست سرهمی
سایز۳ ۱دست خونگی ۳تاسرهمی

بنظرم مارک دانالو اگه پولشو داری شک نکن تو خریدش هم نخ پنبه س جنسش عالیه هم موقع شستن زود تمیز میشه
من تا ۱سالگی فقط ۳تیکه های دانالو رو تنش کردم واقعا راضی بودم

من بچم ۳۴۰۰ دنیا اومد هر ماهم ۱ کیلو اضاف کرد
مارک دانالو گرفتم دو دست سایز صفر تا ۳ماهگی تنش شد
۲تا هم سرهمی ی دونه صفر ی دونه یک
سایز یک پاچه شلوار و استینشو تا میزدم همیشه

عزیزم بستگی به وزن بچه داره
وزنش بین ۳ تا ۴ کیلو باشه سایز صفر میپوشه بدو تولد
۴ کیلو به بالا سایز ۱ براش راحت تره
من خودم ۳ دست کامل سایز صفر خریدم
دست کامل یعنی ( زیر دکمه ، پیرهن جلو دکمه دار ، سرهمی ، شلوار )
۳ دست کامل هم سایز ۱
حالا بستگی داره بچت تو چه فصلی بدنیا میاد من سرهمی جوراب دار سایز ۰ و ۱ براش خریدم چون شهریور دنیا میاد
سایز ۲ هم چندتایی همینجوری گرفتم ولی زیاد نه

به نطرم ۱ فعلا بگیر اگه تو سونوی وزن دیدی بچت ریز سایز ۰ بگیر

عزیزم اگه بچت بالای ۳کیلو باشه سایز ۰ به دردش نمیخوره

سایز صفر حدود یک ماه تنش میشه… بنظرم دو سه دست بگیر که بدنیا میاد لباس تو تنش گشاد نباشه و شلخته نباشه سایز یک هم تا دو سه ماهگی تنش میشه اون رو بیشتر بخر چون اوایل نوزادی وقت خرید و بیرون رفتن نداری اصلا به خودت نیومدی هنوز… ممکنه نتونی مدام لباس بشوری

سوال های مرتبط

مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی