۵ پاسخ

منم فقد سایز صفر سه دست گرفتم ویه سرهمی بیمارستانی

کن هم هفته شمام من سه دست صفر سه دست یک گرفتم دو دستم دو.زیردکمه ای و شورت عینکیم سایز صفر و یک از هرکدوم دوتا گرفتم کلاه و جوراب اضافه هم گرفتم دیگه نمیدونم بسه یانه بعد سایز صفرو ب من کفتم صفر تا سه ماهه

عزیزممم مثل نینی من
انشالله بسلامتی یه زایمان راحتی داشته باشی
قشنگم صفر تا 3ماه بهتراز سایز صفره
صفر زود کوچیک میشه
صفر تا 3ماه 4_5تا بگیر
سرهمی زودتر از تکه ای کوچیک میشه ولی بهترو راحتتره برای نوزاد
شورت خیلی کاربردی نداره من اصلا نگرفتم
ست بیمارستانی ها هم اکثرا 0تا3ماهه

شورت عینکی بنظرم بدرد نمبخوره،زیردکمه رکابی بگیر

عزیزم فقط اندازه نیازت بگیر بزار وقتی بدنیا اومد اون موقعه کم کم خرید کن که دیگه متوجه سایزش هم بشی من خواهرم زیاد لباس گرفت خیلی هاش یا اندازش نشد یا مناسبش نبود

سوال های مرتبط

مامان نورا  🥰❤️ مامان نورا 🥰❤️ هفته سی‌وششم بارداری