۳ پاسخ

منم هنوز میدم ،نمیدونم تاکی
ولی هنوز رفلاکسش خوب نشده

نان ای ار مال حساسیت به پروتیین گاویه یا نه؟؟

من میدم دکتر گفت فعلا قطعش نکن

سوال های مرتبط