۳ پاسخ

من تا ۶ ماهگی نان ۱ میدادمش بعدش کردمش نان ۲
تا یک سالگی همینو ادامه میدم بعدش میکنمش نان۳

من پسرم اپتامیل میخورد الان که ۸ماهه هست پزشکش گفت نان ای ار بده

تا یکسال

سوال های مرتبط