۷ پاسخ

دارز بکشی بهتر میشی

شاید بد خم و راست میشی
البته ک نباید خم بشی باید بشینی وسیله برداری بلند شی درستش اینه
من فیبروم داشتم اینجوری میشدم تمدانام تیر میکشید اصن

اصلا خم نشید بشینید بردارید بلند بشید

منم خم میشم ولی خم نباید بشیم باید بشیم رو زانو برداریم

من همین الان اینجور شدم

قبلا اینطور شدم خودش خوب میشه

ار طبیعیه نگران تباش من الان کمرم درد گرفت بدجور شدم خیلب

سوال های مرتبط