نینیم شکمش باد داره
چه شربتی بدم بهش

۷ پاسخ

رازیانه بش بده کامل نفخش رفع میشه ..من دارم به دخترم میدم یه ماهشه

سلام عزیزم خوبید تایپیک هاتو خوندم شما سردی رحم داشتی تنبلی تخمدان هم داشتی ؟؟؟؟؟و با حلوای میتی باردار شدی ؟؟؟چه جور حلوایی بود

اهورانینی بده عزیزم
یا هم بهش عرق نعنا با آب یکم قاطی کن یکم قند بنداز شیرینش کن بده کلا بادشو میگیره من به دخترام همین عرق نعنا رو میدادم خودمم میخوردم باد شیرمو میگرفت

من کولیکز میدم خیلی راضی هستم

شربت گریپ میکسچر خارجیش

شربت گریپ میکسچر خیلی خوبه

ببر دکتر با توجه به شرایطش دارو بده
من همه نوع دارویی رو امتحان کردم جواب نداد
تا الان بهش دکتر سگانوز و میلکازیم داده بهتره از دیروز

سوال های مرتبط