اول ببرش دکتر ببین رفلاکس داره یا نه سر خود بهش دارو نده منم میگفتم پس دخترم رفلاکس داره بردم دکتر گفت ندارن خدارشکر
از یه دکتره تو اینستا شنیده بودم رفلاکس یعنی بچه پرخوری داره سعی کن کمتر بهش شیر بدی ولی فاصله شیر دادنو کم کنی بعد حتما اروغشو بگبر حتی اگر نیم ساعت طول کشید گناه دارن همین الان بچه ها درگیر دارو ها بشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.