سلام پسرم بد جور سوخته چی بزنم خوب بشه

۱۲ پاسخ

پماد کلوتریمازول و پماد هیدروکورتیزون و زینک اکساید رو باهم قاطی کن بزن خوب میشه

کلاندولا

پماد اردن خوبه ولی میسوزونه

برا سوختگی کالاندولا برا پسرم همیشه جواب بوده ی لایه ضخیم بزن

کانادلا بعدشم پودر بچه

کالاندولا ازاون بهتر سودو کرم

پماد زینک ۲۵ درصد یه لایه سفید
روش هم وازلین ویتامینه ایروکس
هر بار هم بچه دستشویی میکنه با آب بشور و اینارو بزن

من کرم سه کاره ماستلا میزنم آب رو آتیشه

آردن که درش زرد رنگخ از اون بزن عالیه
چند بار بزن بشورص خشکش کن و بزن پوشکشم نکن

بهترینش واقعا سودو کِرمه واقعا آب روی آتیشه

باز بزارش
من پماد آردن زدم ی بار کامل خوب شد

باز بذارش
روغن نباتی بزن
سودو کرم بزن

پستش سوخته

سوال های مرتبط

مامان لیانا💓 مامان لیانا💓 ۱ سالگی