۷ پاسخ

خط چند ماه استفاده نکنی واگذار میشه

برو تایپک قبل چک کن

بله میشه خط منم اونجوریع قبلا دست کسی دیگه بوده 🤣روبیکا زدم چند نفر پیام دادن فلانی کجای منم گفتم واگذار شده

سلب امتیاز کرده داده به یه نفر دیگه
خیلی قشنگ تا وقتی سیم کارت واسه شماست که برای اپراتور سود داشته باشی ،وقتیرسود نداشته باشی سرخورد ازت میگیره و میفروشه به یه نفر دیگه

ایرانسل من نصب کن چک کن

اگه بیشتر از شش ماه تا یکسال استفاده نشده باشه ، واگذار میشه
ایرانسل هست یا همراه اول؟

وقتی خط چند وقت خاموش باشه دولت میبرش😬قشنگ‌نیست؟

سوال های مرتبط

مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی