۵ پاسخ

نه‌داخل گفت داخل اب ماست دوغ با آبمیوه اصلا نده بدتر اسهال میکنه

همینجوری ک بلد نیستن قورت بدن
پودرش داخل شیری ماستی ابی آبمیوه ای چیزی بریز بده بخوره

بازش کن پودر بریز روی یک قاشق ماست بده بهش

اگه اسهاله بله روزی یدونه پودرشو در بیار تو ی قاشق ماست تو شیرش یا تو ی قاشق ق آب حل کن بده بهش

اسهاله مگه؟
اگه اره بازش کن با اب سیب قاطی کن
تا۵روز هم بیشترنباید بدی ها

سوال های مرتبط