۱۰ پاسخ

منم تنبلی خفیف دارم همراه با اضافه وزن لتروزول هم خوردم نزدیک یکسال اما باردار نشدم 😔

من سالها درگیر تنبلی تخمدان بودم، مهم ترین راه درمان اصلاح سبک زندگیه، شنیدم میگفتن دلیل اصلی تنبلی تخمدان رحم سرد هست، برای همین بعد از ازدواج کلا غذاهام تغییر دادم، ورزش خیلی مهمه، دوماه قرص لتروزول مصرف کردم و بعد از دوماه اقدام باردار شدم

یه سال دکتر رفتم تنبلیم شدید شد کیست دراوردم دکترمو عوض کردم رژیم بهم داد و اصلاح سبک هم کردم کنارش بعد دوماه باردارشدم

فقط با ورزشو رژیم گرفتن ازبین میره
غذاهای سالم.. نخوردن شیرینی و فست فود

قرص اوابست و پودر فمی بست و گاهی پیاده روی قند و لبنیات کامل حذف کردم

ورزش،فست فود و شیرینی و نوشابه اینا قطع کلا ،قرص می‌خوردم سریع بارداری شدم با یکماه اقدام

دکتر رفتم چهارماه دارو مصرف کردم یه ماه ول کردم خودش شد

ورزش زیاد کردم خیلی

سلام دکتر رفتم و شش ماه دارو مصرف کردم و باردار شدم😁

من باردار نشدم ولی دیگه تنبلی تخمدان ندارم
پیاده روی، غذاهای سبک، رها کردن زندگی یعنی دیگه جوش نزدن، حذف شیرینی جات تا حد امکان و مصرف مداوم ویتامین d3

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری