خدا بخیر کنه همش نگران شیرخشک بچمم🥺🥺

۱۴ پاسخ

منم 😭😭😭😭

منم😭😭😭😭😭😭

سهمیشو میگرفتی هرماه

وای منم همینم 😭 بچه من که حساسیت هم داره

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

منی که دخترم حساسیت داره و پپتی میخوره چند برابر نگرانم
اگه حساسیت نداشت باز یجوری میشد شیر گاو داد

تو شهر ما گیر نمیاد اپتامیل ۲😔

منممم🥲😔😔

منم همینطور 🥲دلم خون شده اگر خودم بودم برام مهم نبود ولی این بچه چه گناهی کرده

اگ میتونی برو چندتایی بخر براش

نگران نباش عزيزم خدا روزيشو ميرسونه❤️

من فقط نگران دخترم و آینده و آسایشش هستم والی خودم هیچی 😔امیدوارم همه در پناه خدا باشید به امید فردای آرام🙏🏻✨

اره منم خیلی نگرانم خدا به خیر کنه این بچه ها چه گناهی دارن

منم واقعا💔💔🥲🥲

سوال های مرتبط