۴ پاسخ

نفس خاله خوشگل بالام همه جوره قشنگه نیازی به چیزی ندارم فداش بشم♥️♥️🥹🥹😍🐣🐣

من نان ۱ میدم خیلی کم ولی اصلا تپل نیست😔

بنظرم ربطی به مارک شیرخشک نداره ،به میزان شیرخوردن بچه بستگی داره تپلی شدنشون

مهم تپلی نیست که مهم نمودار قد و وزنشه عزیزم، تپل شه بزرگ هم شد همش با سختی رژیم بگیره

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی