خودشون هم نمیدونن دارن چه غلطی میکنن😅
فقط به خیر بگذره امشب
پایان شب سیه سپید است...ان شالله🥲🩵
انشالله برای همیشه ختم به خیر میشه
چیزی نمیشه راحت بگیربخواب.اخه مگه میشه یهوویه دفعه برق واب کل ایران راقطع کنه
هیچی نمیشه
ایران دوهفته مهلت گرفته
دلم مثل سیر وسرکه میجوشه از استرس خوابم میاد نمیتونم بخوابم ...🥹🥹🥹
هیچی همه چی بخیرتموم میشه انقدرنگران نباشید..خداپشت وپناهمونه..یادشب زایمانم افتادم انقدراسترس داشتم بخاطرمشکل قلبی که دارم ازسزارین بشدت هراس داشتم چون دکترگفته بودخطرناکه..وقتی خداروصدازدم واقعاکنارم حسش کردم یه ارامش عجیبی داشتم اون شب
والا اگه ترامپ هم نکشتمون استرس میکشتمون
خیلی میترسمم🥲خدا
انشالله کنمیزنه
هیچی دو هفته آتش بس میشه
بیخیال با استرس ما چیزی درست نمیشه
بگیر بخواب
اگر زدن بعدن غصه شو میخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.