۴ پاسخ

بلغور گندم رو چند ساعت بخیسون(کم باشه چون موقع پخت زیاد میشه)
با یکم خورده برنج برا لعاب
یه تیکه کوشت گوسفندی
یه سیب زمین کوچیک
یه پیاز درسته(بعد پخت درش بیار)
من خودم هربار یه نوع حبوبات هم میریزم مثل عدس ولی واجب نیست
بعد با یکم زردچوبه و دارچین بزار زودپز تا خوب بپزه وقتی پخت بزار ابش بخار بشه و همشو باهم بکوب

گوشت گوسفندی بلغور گندم سیب زمینی پیاز نمک زردچوبه یکم دارچین و آب بذار ۳ یا ۴ ساعت بپزه بعد با گوشتکوب بکوب و نوش جان

من حلیم رو اینجوری درست میکنم گوشت ماهیچم رو می زارم میپزه بعد تو همون آب جو پرک رو اضافه میکنم وقتی لعاب داد میکس میکنم

من آرد جو‌دو‌سر پرک میریزم داخل آب میجوشه با گوشت قرمز یا گوشت چرخ کرده از قبل تفت داده شده بعد پودرمغز هم میریزم شیرم گاهی اضافه میکنم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی