عزیزم میتونم بپرسم حساسیت ب لاکتوز دخترت چندماهگی خوب شد؟
من و برادرهام دهه ۶۰ ای هستیم ، همون خدا مراقب همه مون باشه ... الهی هرروزتون قشنگ تر و امن تر و شادتر از دیروز باشه
منم همین حس دارم پشبمونم تازه من دوتا کوچولو دارم پسرم خودش نیاز به مراقبت داره دخترمم نوزاده همش فکر میکنم اتفاقی برامون بیفته کی بچه هام نگه میداره دست کی میفتن🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.