۳ پاسخ

عزیزم میتونم بپرسم حساسیت ب لاکتوز دخترت چندماهگی خوب شد؟

من و برادرهام دهه ۶۰ ای هستیم ، همون خدا مراقب همه مون باشه ... الهی هرروزتون قشنگ تر و امن تر و شادتر از دیروز باشه

منم همین حس دارم پشبمونم تازه من دوتا کوچولو دارم پسرم خودش نیاز به مراقبت داره دخترمم نوزاده همش فکر میکنم اتفاقی برامون بیفته کی بچه هام نگه میداره دست کی میفتن🥲

سوال های مرتبط