خانماقنداغ واس نوزاد ۴۰ روزه خوبه؟

۲ پاسخ

من از ۱۰ روزگی با قنداق فرنگی قنداق میکردم البته بیشتر موقع خواب
حواسم بود تا بیقراری میکرد بازش میکردم

آره عالیه

سوال های مرتبط

مامان اقا امیرپاشا مامان اقا امیرپاشا ۳ ماهگی
مامان شاهان و دلانا مامان شاهان و دلانا ۶ ماهگی