۲ پاسخ

جهش رشدیه عزیزم.
از واکسن چهارماهگی هم میشه.
آب دهنش می‌ریزه ؟دستشو دهنش میکنه؟

دقیقا دختر منم همینجوری شده چندوقته نمیدونم از چیه جیغ هم میزنه

سوال های مرتبط