۴ پاسخ

شیشه بدی دیگه سینتو نمیگیره تلاش کن ببین باز سینتو میگیره هی تمرین کن باهاش اگه گرفت که دیگه شیشه نده ولی اگه نگرفت دیگه همون شیشه رو ادامه بده چاره ای نیست

شایدم دل درده بچه من دل درد بود سینمو یکم میخورد گریه میکرد ولی شیرخشک میدادم هم دستشویی میکرد راحت میشد هم راحت میخورد
ولی هنوز سینمو میگیره دیگ میخام شیرخشکو قطع کنم

شیرت سیر نمیشه عزیزم

دیگه شیشه نده اگه تحمل گریشو داری

سوال های مرتبط