هیچ اخرش ما مردم بدبخت تر از همیشه میشیم .
اتش بس دو هفته ایی مثلا! و شروع مذاکره جمعه
هیچی شدیم مثل لبنان و غزه هر وقت دلش بخواد حمله میکنه الان موقت آتش بس داد بره مجهز بشه دوباره بیاد این مارمولک برای خودش وقت میخره
هیچی اتش بس دوهفته ای
قشنگ تجدید قوا کنن
سوختگیری کنن
بعد تماما ماروبکوبن بهم
این دفعه تمام
هیچ بازیشون گرفته مارو هم دارند بازی ميدند مسخره ها زودتر قبول میکردید لحظه آخر دیگه چه صیغه ای 😒
اتش بس شد اکر نمیشد الان برق نداشیم
هیچی ایران تسلیم شد خاک تو سر مسئولین بی کفایت نمیدونم اون پشکل مغز هایی که دیروز مغزمونو خوردن خیابون ورها نکردیم کجان بگم الکی رفتید خیابون
آتش بس دو هفته ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.