اتش بس شد؟؟؟؟



#شیرخشک
#فرزندپروری
#گهواره
#واکسن

۸ پاسخ

ترامپ فقط طبل تو خالیه...نگران هیچی نباشین...پیروزی با مست همیشه انشاالله به یار صاحب زمانمون

آره که برن قوی تربیان

اره به لطف خدا😍

تا دو هفته

حالا ابایی ذخیره کردیم چه کار کنیم 😀
من تو پتو شو پراب کردم دیشب

دوهفته

اره عزیزم آتش بس دو هفته آیی

اره بصورت موقت

سوال های مرتبط

مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری