نه عزیزم اتش بسی در کار نیست این خانمم اشتباه شنیده بود تازه گفتن حملات از امشب سنگین ترم هست
داغونم کردن اتش بس کجا بود
چه آتش بسی خانم تاوان حمله کردنش ب کشورهای منطقه هم باید بدیم بحرین ۶تا موشک فرستاده آذربایجان داره ب جنگ ملحق میشه یکی میگه معذرت میخوام ب کشورهای دیگه حمله کردیم یکی دیگه میگه ب همه کشور ها حمله میکنیم
اصفهانو دارن داغون میکنن چ آتش بسی
نه درست نیس کاش بشه راحت شیم
کو آتش بس همین الان مراغه رو زد خیلی وحشتناک بود
کاش اتش بس بود😭خسته شدیم بارروانی جنگ ازهمه بدتره استرسش
خبری نبود متاسفانه
از شبکه ملی بعید نیست
نه نمیشه
بعید میدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.