آره انگار قالیباف گفته ۳ تا بند رو تقص کرده اگه اینجور ادامه بده آتش بس درکار نیست
نتاکی وصل میشهه؟
اسراییل گفته من هنوز به اهداف و خواسته هام تو تیران نرسیدم
اره میگن
بله یه ساعت پیش باز تهران و اصفهان زد!
الان گفت لبنان جز اتش بس دو هفته نیست
اره بابا صب زدن
والا پدافندا بیشتر جاها فعال شده
انشاالله
اره عزیزم اسرائیل لبنان رو زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.