من سر بارداری اولم سزارین اجباری داشتم و ناشتا نبودم...گلاب بهروت بعد از زایمان وقتی آوردنم بخش کلی بالا آوردم و بخاطر ناشتا نبودنم بود
سعی کن بیشتر از ۸ ساعت ناشتا باشی و آب هم اصلا نخور تو بازه ناشتایی قبل عمل
من آب خوردم تو کل پروسه بالا آوردم
دکتر من گفت از۱۲,شب چیزی نخورم
اگرم آسپرین مصرف میکنی یک هفته قبلش باید قط کنی
من اورژانسی سز شدم اصلا هم ناشتا نبودم
هیچی هم نشد
فک کنم بستگی به بدن هم داره
ولی شاید ناشتا باشی احتمال حال خرابیت کمتر شه
چند روز قبلشم مثلا ماکارانی و سیب زمینی نخور که شکمت سفت نباشه.
سوپ کلا چیزایی که شکم رو شل میکنه بخور
تنها مسئله ش همین ناشتایی هست فک کنم
من تجربه ندارم ولی میکن ۸ساعت ناشتا باش
تا ۵عصر غذا آزادی بعدش تا ۱۲شب فقط مایعات و سوپ خیلی رقیق تا صبح حتی آبم نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.