۳ پاسخ

فقط تب نباید داشته باشه

اگه تب و سرفه و آبریزش بینی اینا نداره احتمالا خس خسش به خاطر رفلاکسه و میتونی واکسنشو بزنی

علائم سرما خوردگی و تب نباید داشته باشه برای واکسن

سوال های مرتبط