۱۲ پاسخ

وضل شه راحت شیم کلامم بیوفته نمیام گهواره

پووووف یعنی واقعا بدون نت دارم‌روانی میشم به مرض جنون رسیدم هیییییچ غلطی نمیشه کرد هیچیه هیچیه هیچی

ما دیگه هیچوقت قرار نیست نت بین المللی مثل قبل داشته باشیم آبجی... 😂💔

من احساس میکنم دیگه وصل نمیشه اصلا

🍍🍍🍍🍍🍍

نه دیگه فعلا نا باید قید اینترنت زد خواهرا 😂😂گلم من پرم میشه درخواست بدی داشته باشمت

اره گفتن ۱۴روز نت ملی میشه اینجانمیاره

فععععککک نکککننننم🥲🥲🥲

نه فکر نکنم

فعک نکنمم

نه قبلا گفتن تا پایان رسمی جنگ و برگشت ارامش و.... وصل نمیکنن

نه فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی