۸ پاسخ

نگه دار دوهفته دیگه لازمت میشه

واسه گلدون و چایی و... استفاده کن

من فقدشیرخشک ذخیره کردم😅

نگه دار هنوز معلوم نیست چی میشه

تو بودی دیشب گفتی آب ذخیره کردی؟ ؟؟
ساعت 4 که خبر آتش بس رو دیدم یادت افتادم😅

نگهدار اگه اب چند ساعتی قط شد استفاده کن

خواهشا نریز بیرون کم کم استفاده کن

استفادش کن

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش ۸ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۸ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۸ ماهگی
مامان آیناز مامان آیناز ۵ ماهگی