نگه دار دوهفته دیگه لازمت میشه
واسه گلدون و چایی و... استفاده کن
من فقدشیرخشک ذخیره کردم😅
نگه دار هنوز معلوم نیست چی میشه
تو بودی دیشب گفتی آب ذخیره کردی؟ ؟؟
ساعت 4 که خبر آتش بس رو دیدم یادت افتادم😅
نگهدار اگه اب چند ساعتی قط شد استفاده کن
خواهشا نریز بیرون کم کم استفاده کن
استفادش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.