اگر شما هم مادرِ کودک آلرژیک هستید، به همیاران آلرژی در روبیکا بپیوندید؛
جایی برای انتقال تجربهها، پاسخ به سوالات و همراهی در مسیر بهتر شدن حال بچههامون 🤍»**
https://rubika.ir/joing/JHAECEDC0QSLVHFXIHDHZUFGYQMAVNU
@Ellham73 آیدی روبیکا
بله خیلی از رفلاکس ها ناشی از الرژی و با رعایت رژیم کنترل میشه
اره بچه من
دختر من خودشو کش میده و گریه میکنه کف از دهنش میاد بیرون شیر قشنگ نمیخوره
خر خر ميكنه راه بينيش بسته اس معمولا
كوليك و رفلاكس و حساسيت همش يكي هست با هم متاسفانه
اره میشه ، کسی آلرژی به پروتئین گاوی داره صد در صد رفلاکسم داره
جیغ تو خواب خفگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.