۸ پاسخ

اگر شما هم مادرِ کودک آلرژیک هستید، به همیاران آلرژی در روبیکا بپیوندید؛
جایی برای انتقال تجربه‌ها، پاسخ به سوالات و همراهی در مسیر بهتر شدن حال بچه‌هامون 🤍»**
https://rubika.ir/joing/JHAECEDC0QSLVHFXIHDHZUFGYQMAVNU
@Ellham73 آیدی روبیکا

بله خیلی از رفلاکس ها ناشی از الرژی و با رعایت رژیم کنترل میشه

اره بچه من

دختر من خودشو کش میده و گریه میکنه کف از دهنش میاد بیرون شیر قشنگ نمیخوره

خر خر ميكنه راه بينيش بسته اس معمولا

كوليك و رفلاكس و حساسيت همش يكي هست با هم متاسفانه

اره میشه ، کسی آلرژی به پروتئین گاوی داره صد در صد رفلاکسم داره

جیغ تو خواب خفگی

سوال های مرتبط

مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان دیار🤱🏻👑 مامان دیار🤱🏻👑 ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی