۶ پاسخ

پندار رفلاکس پنهان داشت شیرخودمم‌میخورد فقط ولی وزنش خوب بود
فقط یکم اذیت میشد

بچه منم رفلاکس پنهان داره ولی وزن گیریش اوکی بود

چون بچه ای که رفلاکس پنهان داره به خاطر اذیت شدن پعده ش کمتر از نیاز بدنش شیر می خوره و وزن کمتری می گیره

آره دختر من همین طور بود

اره دختر منم رفلاکس پنهان داره وزن نمیگرفت

نه‌گلم

سوال های مرتبط