بلههعه اصلی ترین دلیل اش همینه
پسرمنم همینجوره متاسفانه
من پیش عابدی بردم دخترمو خوب شد
رفلاکس پنهان داشت ، اعتصاب شیر کرده بود
اره دختر من اینجوری بود
خس خس سینه ....حالت ترش کردن ....حالت قورت دادن داشته باشه و پرش یهویی تو خواب
بله. اصلا احتمال اصلی شیر نخوردن رفلاکس پنهان هست
علامتشم ترش کردن،تک سرفه، خس خس سینه، گرفتگی صدا و....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.