۶ پاسخ

بلههعه اصلی ترین دلیل اش همینه

پسرمنم همینجوره متاسفانه

من پیش عابدی بردم دخترمو خوب شد
رفلاکس پنهان داشت ، اعتصاب شیر کرده بود

اره دختر من اینجوری بود

خس خس سینه ....حالت ترش کردن ....حالت قورت دادن داشته‌ باشه و پرش یهویی تو خواب

بله. اصلا احتمال اصلی شیر نخوردن رفلاکس پنهان هست
علامتشم ترش کردن،تک سرفه، خس خس سینه، گرفتگی صدا و....

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی
مامان انا مامان انا ۶ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی