۵ پاسخ

اگه رفلاکس داره همین الان ببر دکتر خیلییی پیگیری کن که خوب بشه پسر من دیر فهميدم الان که ۱۴ماهشه تقریبا بازم رفلاکس اذیتش‌میکنه

یه چیزی قورت میده کمرشون گود میکنه خوب شیر نمیخوره وقتی درازش کنی اذیتم بلندش کنی بهتر میشه

کولیک خودشو زیادی کش قوس میدن زور میزنن همش پاهاشون تو شکم جمع میکنن قرمز میشن
رفلاکس پنهان گلوشون خس خس میکنه حالت صدای جیغ از تو گلو میاد موقع شیر خوردن یهو خودشون و عقب میکشن

من تازه فهمیدم دخترم رفلاکس پنهان داره تو تاپیکام هست

رفلاکس پنهان علائمی مثل خس خس کردن گلو. گرفتن بینی. خارش گوش. تف کردن داره

سوال های مرتبط

مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی