علائم رفلاکس چیه
رفلاکس پنهان هم چیه

۲ پاسخ

دختر من رفلاکس پنهان داره وقتی خوابه رو سینش صدای خس خس بدی میده و شیر بالا نمیاره بلکه شیرا میره تو ریه ش و حالت خفگی دست میده که باعث ایجاد صدا میشه از وقتی بردم دکتر که دارو مصرف میکنه خداروشکر خوب شده

پسر من علائمش این بود
موقع شیر خوردن خودش و عقب می‌کشید و گریه میکرد و شیر نمی‌خورد

سوال های مرتبط

مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۸ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی
مامان انا مامان انا ۶ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی
مامان 🩵آرمان🩵 مامان 🩵آرمان🩵 ۹ ماهگی
مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان سید یزدان مامان سید یزدان ۷ ماهگی
مامان دلانا💖 مامان دلانا💖 ۶ ماهگی
مامان کایان👶🏼 مامان کایان👶🏼 ۳ ماهگی