میخواد بره قوی تر برگرده
اون سگ زرد فقط برای اینکه تو آمریکا بهش فشار اومده بود از طرف دولتش به خاطر قیمت نفت واسه همین فعلا کوتاه اومده من که باورم نمیشه تحریم های 47ساله مارو برداره .مثل جنگ 12روزه میرن قوی تر برمیگردن خدا لعنت کنه اونایی که مذاکره کردن .اون از ترس زیرساخت نمیزد اونجوری گفت که این احمقا برن مذاکره کنن
اینجور میگن ولی آدم نمیتونه خوش بین باشه چون هیچوقت پایبند نبودن ب مذاکره
من خودم اگر این مدته بخوام ببینم چه خبره در حد چند دقیقه این کانالو میبینم
درپیام رسان بله@irannevis | ایران نویس
حالا یه دوهفته نمیزنه .. میتونید برید خونه هاتون اگر باز زد برگردین
حس ششم من میگه دیگه کلا تموم شد
آره تا ۱۲ روز
دو هفته فقط..نمیخوام نحس بازی درآوردم اما میزنه باز
تادوهفته بله چقدرسخته ازخونه و زندگیت دورباشی
فقط دو هفته
اره عزیزم به دل خوش برگرد به زندگیت
من برمیگردم انشالله دیگه هیچ وقت مجبور نباشیم از خونه مون آواره شیم
تا دوهفته فقط😑
اخی عزیزممم چقد سخته دوری از خونه و زندگی 💔
اره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.