۲ پاسخ

من خودم بعد شام هیچی نمیخوردم تا صب فقط اب.میوه نخور بعدشام .چایی بدون قندمیخوردم شیرینی حذف.صب ها ناشتا پیاده روی کن تو‌خونه ی ربع یا نیم ساعت هرچقد توان داری.غذاهمه چی بخور ولی کمترازقبل .قبل غذاخوردن ی لیوان اب بخور .غذاتو اروم اروم بخور.من خودم اینجوری ۹ کیلو کم کردم .البته قرص مولتی و اهن خوردم ک بدنم اسیب نبینه

رژیم باید موقت بگیرین در هرصورت اسیب میزنه من هربار از دکترم رژیم گرفتم معده درد و بعدش داشتم

سوال های مرتبط