۶ پاسخ

به هانا نگاه میکنم

درد ودل باخدا.تمیرین لحظه حال..ذهن آگاهی..پاکسازی..شکرگذاری
ولی بعضی وقتی حوصله این کاررارو هم ادم نداره میخواد ناراحت باشه😄

به دخترام نگاه میکنم

همینکه عصبی و بی اعصاب نباشم خوشحالم میکنه،روحیه می‌خوام چیکار😂

هیچ جور

به سختی😂

سوال های مرتبط

مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی