#پوشک#مایبیبی #نینی #کودک #شیز

تصویر
۷ پاسخ

اخ اخ🤦🏼‍♀️😂
حتما خیلی گزاشتی بمونه
ی بنده خدایی هم میگفت من همیشه ۲۰ دقیقه اینا میزارم بمونه
گفتیم اشتباه میکنی کمتره
گفت ن من فردا میرم حمام ب دخترم میگم ساعت بگیره

فرداش پنگوئنی راه میرفت
کباب شده بود🤦🏼‍♀️🤣🤣🤣

نبایدزمانش زیادباشه درحدهمون ۵دقیقه کافیه،وگرنع میسوزونه

خیلی درد داره یه بار زدم مث تو فقط برا پا دست یاصورت بزنی خوبه زمان میبره تاسوزش ش کم بشه

نوره چی هس😅😅😅

😃😃خندم گرفت حلال کن

حتما تایم زیادی گذاشتی
پماد آد بزن قشنگ آب رو آتیشه

عزیزم حتما خیلی گذاشتی ک باشه
لوسیون بدن بزن همش

سوال های مرتبط

مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۱ سالگی