اخ اخ🤦🏼♀️😂
حتما خیلی گزاشتی بمونه
ی بنده خدایی هم میگفت من همیشه ۲۰ دقیقه اینا میزارم بمونه
گفتیم اشتباه میکنی کمتره
گفت ن من فردا میرم حمام ب دخترم میگم ساعت بگیره
فرداش پنگوئنی راه میرفت
کباب شده بود🤦🏼♀️🤣🤣🤣
نبایدزمانش زیادباشه درحدهمون ۵دقیقه کافیه،وگرنع میسوزونه
خیلی درد داره یه بار زدم مث تو فقط برا پا دست یاصورت بزنی خوبه زمان میبره تاسوزش ش کم بشه
نوره چی هس😅😅😅
😃😃خندم گرفت حلال کن
حتما تایم زیادی گذاشتی
پماد آد بزن قشنگ آب رو آتیشه
عزیزم حتما خیلی گذاشتی ک باشه
لوسیون بدن بزن همش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.