۳ پاسخ

من ۷ ماهش بود رفتیم پیکنیک همونجا بهش قارچ کبابی دادم چجوووور میخورد ماشالا😂😂

اره عزیزم

بلهههه

سوال های مرتبط

مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی