چرا سهام عدالت برام نیومده
#مایبیبی
#پوشک
#نینی

۸ پاسخ

برا من اومد ۳۸۰بنظرتون باهاش چیکار کنم؟،😀

موجودی بگیر برامنم ریختن ولی پیام نیومده بود

چون پارتی نداشتی

من ملی بود ریختن
اگه سپه بودی دیرتر میریزن

منم نریختن

چ بانکی بودی؟

برا منم نریختن

خلوص نیت نداشتی

سوال های مرتبط

مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی