۶ پاسخ

بانک ملی مگه خراب نیست

چرا همیشه هشتصد میزدن این سری چهارصد زدن😟

پیامک نبومده موجودی کارتتو چک کن

برامنم ملیم نریختن چرا😃

برا من زدن نمیدونم با این حجم پول چی بخرم😂😂
میخام برم شهرو جم کنم بیام

باید ریخته باشن ملی هارو دیروز زدن

سوال های مرتبط