#پوشک
#مایبیبی
#کودک

تصویر
۳ پاسخ

نوره برا دهه ۶۰ الا فقد لیزر😂

عزیزم یکم میریزی تو کاسه یکم ابم روش میریزی دیگ ن خیلی سفت باشه ن خیلی شل میزاری ۱۰ دقه رو بدنت بمونه بعد شیو میکنی ک اگه یکی در میون مونده بود زده بشع
رشد بعدشم دیگ بستگی ب هورمون بدن خودت داره زود در بیاد یا دیر

ب مرور چندماه استفاده کنی موهات کمتر میشه و رشدشون هم کمتر
میزاری توی تشت یا ظرف واب گرم بزن روش خمیری شکل بشه و دستکش بپوش و بزن
چون ناخنا میشکونه
من خورد ب موهای سرم اونم سوخت

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان محنا ️و مهیار مامان محنا ️و مهیار ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی