۸ پاسخ

فقط ماست وحنا جوابه وعالی

من یه بار پروفایلو زدم خیلی خوب بود، امسال جالپرو زدم هنوز نتیجشو ندیدم تازه زدم ببینم مثل اون هست یا نه

دکتر پوست

هیچی 😢صورتم پر جوش و منافذ شده چون بهش نرسیدم

مثلا میخواستم منم ی کارایی کنم بعد عمری کرم معجزه گرفتم 💩💩شد تو پوستم دیگه غلط بکنم رسیدگی کنم همون سفیدآب بهتره

کیسه کشیدم و آ د زدم😂😂

پوست من اگر پسندته فشیال ماهانه
و روتین پوستی هر روز

رفتم دکتر 🫠

سوال های مرتبط

مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی
مامان خوشبختی💎 مامان خوشبختی💎 ۱ سالگی