انتی هم شد ۲۱۰۰
من زنگ زدم نوبت گرفتم برا ماه آینده گف ۳۷۰۰
فکر کنم گفت ۶ و نیم
رزمجویی و روزمه
من ۲۵۰۰
۸ فروردین ۳۲۰۰
البته من شهرستان دادم،کرج بیشتر بود
من سوال کردم برا ۲ روز دیگه ک برم گفتن ۳ تومن
برا من شد ۲۸۰۰
۸ فروردین ۵۵۰۰ دلدم
فقط سونو ۶ میلیون😐💔
شما انتی کجا دادید
و هزینش چقدر شد
۳۳۰۰ بود روز ۱۰ عید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.