سلام من ۳۴۰۰ رفتم عزیزم
من رفتم ۲۲۰۰ بود با بیمه ۷۰۰
۲۲۰۰بود
20روز قبل 5200 دادم
من هفته پیش رفتم 6تومن
نه بابا چه خبره من توعید رفتم ۴۵۰۰
4330دادم
من رفتم ۸ تومن این تفاوت قیمت به خاطر دستگاه هاشون هستش
چخبره اینجا ۲۲۰۰ گفتن
سه و چهارصد من انجام دادم
من ۳۵۰۰ دادم
۳۵۰۰ دادم
۲۸۰۰ بود دو هفته پیش
سونو بعید میدونم بیشتر از ۴ بشه/من خودم ۱۲اردیبهشت دارم ان شالله
چه خبره
من کرجم پرسیدم 2200،البته دکترم برای 20 اردیبهشت نوشته برم
دیگ انقدر نیست خواهر فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.