۱۷ پاسخ

سلام من ۳۴۰۰ رفتم عزیزم

من رفتم ۲۲۰۰ بود با بیمه ۷۰۰

۲۲۰۰بود

20روز قبل 5200 دادم

من هفته پیش رفتم 6تومن

نه بابا چه خبره من توعید رفتم ۴۵۰۰

4330دادم

من رفتم ۸ تومن این تفاوت قیمت به خاطر دستگاه هاشون هستش

چخبره اینجا ۲۲۰۰ گفتن

سه و چهارصد من انجام دادم

من ۳۵۰۰ دادم

۳۵۰۰ دادم

۲۸۰۰ بود دو هفته پیش

سونو بعید میدونم بیشتر از ۴ بشه/من خودم ۱۲اردیبهشت دارم ان شالله

چه خبره

من کرجم پرسیدم 2200،البته دکترم برای 20 اردیبهشت نوشته برم

دیگ انقدر‌ نیست خواهر فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان بچه جون🩷💫 مامان بچه جون🩷💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری