من از اوله بارداریم دارم
منم دکترم دارو نمیده بهم چیکار کنم نگران بچمم
خدا خیرت بده گفتی بستنی من روزی یدونه کیم میخورم انقذ خوبه واقعا ممنون ازت ویارمو بهتر کرده
منم دارم دکترم فرص داده ولی هیچ تاثیری نداره
یادم نیست دقیق بخدا
رفتم دکتر پماد داد خوب شدم
شیاف پروژسترون میزاری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.