خانما من دکترم گفت ۱۶ هفتگی برم انومالی کیا ۱۶ هفته رفتن

۵ پاسخ

۱۸ هفته و چند روز بودی برو

من ۱۸ هفته رفتم چون دقیق تره و همه اندامای بدن جنین کامل مشخص میشه

بمنم گفتن الان برم گفتم زود نیس گفت نه

براساس سونو انتی میشید ۱۶ هفته یا تاریخ آخرین پریودی؟

۱۶ هفته زوده اصلا نرو بزار ۱۸ هفته و چند روز شدی برو

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی