پس غربالگری اول چه وقت بری خوبه
واسه منم انومالی رو ۱۷ هفته و ۲ روز نوشته برم
احتمالا تعین جنسیت رو گفته چون انومالی از۱۸تا ۲۱هفته س
دکتر من گف زود بری دوبار هزینه میشه واست
خیلی زود ۱۸باید بری
چه زوووود🙁🙁🙁صبر کن 16 چیزی مشخص نیست
18باید بری دکترت چرا گفته 16بیا اونم خنگه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.