دکترم گفت برا سونو آنومالی ۱۶ هفته برم😐🫠

۷ پاسخ

پس غربالگری اول چه وقت بری خوبه

واسه منم انومالی رو ۱۷ هفته و ۲ روز نوشته برم

احتمالا تعین جنسیت رو گفته چون انومالی از۱۸تا ۲۱هفته س

دکتر من گف زود بری دوبار هزینه میشه واست

خیلی زود ۱۸باید بری

چه زوووود🙁🙁🙁صبر کن 16 چیزی مشخص نیست

18باید بری دکترت چرا گفته 16بیا اونم خنگه دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته هجدهم بارداری