خانوما پاپ اسمیر چطوریه؟درد داره؟

۷ پاسخ

ن شل بگیری خودتو اصلا

از چه سنی باید برن پاپ اسمیر؟

من سالی یکبار انجام میدم اما من دردم میگیره نمی‌دونم چرا🤦🏻‍♀️

اگر کسی که نمونه برداری میکنه ماهر باشه اصلا متوجه نمیشی
من هر دوسال یکبار میدم و در مجموع ۴ بار دادم و تو هیچ کدوم ذره ای اذیت نداشت

نه درد نداره

نه درد خاصی نداره

نه خیلی کم

سوال های مرتبط